بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

پایان رقابت‌های پیشکسوتان والیبال مشهد| لبخند خاطره‌ها روی تور

  • کد خبر: ۹۵۵۲۵
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
پایان رقابت‌های پیشکسوتان والیبال مشهد| لبخند خاطره‌ها روی تور
مسابقات پیشکسوتان والیبال مشهد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ مسابقات جام والیبال پیشکسوتان مشهد که از چندی پیش به‌همت شهرداری مشهد و هیئت‌والیبال خراسان‌رضوی در سالن مهران مشهد آغاز شده بود، روز گذشته با معرفی تیم‌های برتر در سالن امید و زندگی به پایان رسید.

پیکار‌هایی که تک‌تک آبشار‌ها و لحظاتش خاطره و لبخند بود؛ لبخندی که به لب پیشکسوتان نامی والیبال این شهر می‌آمد. آن‌‎ها که یک عمر بر فراز تور دلبری می‌کردند و همه زندگی‌شان شوروهیجان ملتی بود که در سالن‌های والیبال این شهر برایشان سروکله می‌شکستند. جام والیبال پیشکسوتان مشهد با قهرمانی تیم «پیشکسوتان استان» به پایان رسید، اما آنچه از نتیجه و بالابردن جام جذاب‌تر و توی چشم‌تر بود، لذتی بود که می‌شد در چشم‌ها و روی لب‌های خندان مردانی دید که سال‌ها برای والیبال این شهر افتخار آفریده بودند و حالا یا در قالب بازیکنان تیم پیشکسوتان یا در قواره تماشاچیان حاضر در سالن امید و زندگی در روز پایانی می‌شد به‌وضوح دید.

لحظه شیرین هواداری

سالن امید و زندگی با همه استاندارد‌های بزرگش برای هیجان و شیدایی موسپید‌هایی که عمرشان را پای والیبال این رشته دوست‌داشتنی نسل جوان گذاشته بودند، کوچک بود. مسابقات مرحله رده‌بندی و فینال از ساعت ۱۶ روز گذشته آغاز شد و اولین مسئله کمبود جا برای میهمانانی بود که همه‌شان برای تماشای رفقای پای تورشان آمده بودند؛ موسپید‌هایی که روی سکوی تماشاگران نشسته بودند و آن‌هایی که به کسوت احترام برایشان اطراف زمین صندلی چیده شده بود تا بازی‌ها را تماشا کنند.

آن وسط هم در لباس رنگ‌دار ۴ تیم حاضر در این مرحله موسپید‌ها به مبارزه واقعی مشغول بودند. لحظه شیرین هواداری فراتر از فریاد‌ها و کری‌های مرسوم بود. اینجا پای عاشقی در میان است، پای هوادارانی که خودشان از هر بازیکنی بازیکن‌تر بودند.

سومی به‌یاد مرحوم رستمی

هنوز یاد و خاطره مرحوم رستمی زنده است؛ پیشکسوتی که والیبال استان بسیار به او مدیون است و در سال‌های واپسین عمرش در کنج عزلت و تنهایی روزگار می‌گذراند. تیم پیشکسوتان رستمی به‌یاد این پیشکسوت گردهم آمده و از قضا توانسته بودند تا رده‌بندی هم بالا بیایند. یاران رستمی در رده‌بندی رودرروی تیم سرحال دانشگاه علوم‌پزشکی قرار گرفتند و توانستند در شوروهیجان سالن امید و زندگی به یک پیروزی شیرین برسند. پیشکسوتان رستمی در این بازی به‌ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دادند تا برنده ۲ دست از ۳ دست دیدار شوند و بر سکوی سوم بازی‌ها بایستند.

قهرمانی با چهره‌های سرشناس

تیم والیبال پیشکسوتان استان خراسان‌رضوی در بازی فینال و درحالی‌که رفته‌رفته بر شمار حاضران در سالن افزوده شده بود و مسئولان هم خودشان را به امید و زندگی رسانده بودند، به‌مصاف تیم پیشکسوتان فرجامی رفت؛ دیداری که از همان ابتدا مشخص بود با وجود چهره‌های سرشناس در ۲ تیم می‌تواند به‌غایت جذاب باشد و در اندازه‌ها و کلاس یک والیبال تمام‌عیار شود.

در تیم پیشکسوتان استان نفراتی، چون مهدی فعال، جلیل حسینی‌فر و حبیب رحمانی حضور داشتند و آن‌طرف هم برای پیشکسوتان فرجامی چهره‌های نامی، چون محمد چرخکار، مجید خواجوی و حسن ثانیان توپ می‌زدند. علی ابراهیمی و عباس اکبری هم ۲ تن از پیشکسوتان داوری والیبال استان بودند که این بازی هیجان‌انگیز را سوت می‌زدند. در پایان این دیدار جذاب و نزدیک پیشکسوتان خراسان به‌ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ تیم پیشکسوتان فرجامی را از پیش‌رو برداشت تا فاتح این جام شیرین و جذاب باشد.

همدلی در سالن زندگی

رئیس هیئت‌والیبال خراسان‌رضوی در حاشیه برگزاری این مسابقات خودش را به سالن رساند تا شاهد همدلی و وفاق جذاب میان پیشکسوتان این رشته باشد؛ همدلی‌ای که می‌تواند روز‌های روشنی نوید بدهد. جبار قوچان‌نژاد با اشاره به این موضوع گفت: «این حرکت‌ها هر چقدر هم که کدورت و دلخوری باشد، موجب رفع‌ورجوع آن خواهد شد. امیدواریم برگزاری این تورنمنت، اتحاد و دوستی را در والیبال بیشتر کند و موجب پیشرفت این رشته شود.

ما می‌خواهیم همه پیشکسوتان والیبال دست‌به‌دست هم بدهند تا ان‌شاءا... والیبال استان ثمره‌اش را ببرد.» وی متذکر می‌شود: «ما برای ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقات والیبال پیشکسوتان استان را هم پیش‌بینی کرده‌ایم و من دلم روشن است که چرخ والیبال خراسان با چنین حرکت‌هایی بهتر خواهد چرخید.»

رقابت‌های والیبال پیشکسوتان مشهد به‌همت معاونت تربیت‌بدنی و ورزش همگانی شهرداری مشهد و همکاری هیئت‌والیبال خراسان‌رضوی با شرکت ۱۲تیم در ۲گروه شش‌تیمی با حضور چهره‌های نامداری، چون قاضی‌آذری، فعال، امیدوارنژاد، رحمانی، صدر، عرفانیان، کاظمی، سلیمان‌نژاد، آزاد، جوانبخت، ذوقی، حسینی‌فر، چرخکار، چراغچی، دستمالچیان، تابعی، ثانیان، علوی و... برگزار شد که در پایان تیم والیبال پیشکسوتان استان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های والیبال پیشکسوتان فرجامی و رستمی به‌ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->